
За даними ЗМІ, йдеться про судноплавну компанію Hansa Heavy Lift з Гамбурга і компанію Heinz Corleis KG зі Штаде, які повинні були доставити в Росію титанову руду, також відому як ільменіт. Вивантажена вона була недалеко від російського порту «Кавказ» у Керченській протоці, у 20 км від Криму, але згодом виявилася на титановому заводі на півострові.
Зокрема, згідно з розслідуванням судно HHL MISSISSIPPI доправило 23 листопада 2017 року приблизно 10 тис. тонн титанової руди. Товар було перевантажено на російський фрахтовий корабель NEFTERUDOVOZ-2 прямо під мостом і перевезено на анексований Росією півострів.
Представник судноплавної компанії Ганс Йорг Зимон заявив радіостанції, що пунктом призначення був російський порт, куди він і прибув. Оскільки заборони на постачання титану в РФ немає, закон не порушено, а те, що кінцевий користувач знаходиться у Криму, в компанії не знали, стверджує Зимон.
За інформацією ЗМІ, руду з корабля MS Callisto, приблизно 25 тис. тонн, так само переправили до Криму у грудні 2017 року.
Зазначається, що обидва кораблі ходять під ліберійським прапором.
Як відомо, в 2017 році в Крим так само було доставлено газові турбіни виробництва німецького концерну Siemens. Тепер компанія безуспішно позивається до російських партнерів, які, як стверджується, ввели її в оману.
Коментуючи ситуацію, прес-секретар Мінекономіки ФРН Беате Барон заявила, що відповідальність за дотримання санкцій лежить на самих бізнесменах, а перевірку правомірності їхніх торгових угод повинні здійснювати уповноважені органи, але не уряд. В той же час вона зазначила, що «інтересам Міністерства економіки і федерального уряду відповідає, щоб режим санкції не порушувався ніякою зі сторін».
Офіційний представник федерального уряду Штеффен Зайберт, у свою чергу, завірив, що позиція канцлера і уряду у питанні санкцій залишається незмінною.