В останньому звіті TechNavio, провідної дослідницької компанії глобальних ринків, який було оприлюднено у Лондоні в березні 2017 року, прогнозні дані щодо ринку штучної трави покращено порівняно з минулорічним звітом. Прогнозний середньорічний темп росту даного ринку (CAGR-Compound Annual Growth Rate) збільшився з 12% до 13%. Таким чином, обсяг ринку штучного трав’яного покриття перевищить 2,3 мільярди доларів до 2021 року.Регіон EMEA (Європа, Близький Схід і Африка) є найбільшим ринком штучної трави у світі. Очікується, що його розмір складе близько 800 мільйонів доларів до 2019 року. Штучне покриття вже використовується на відбіркових матчах Чемпіонату Європи з футболу і на матчах Ліги чемпіонів УЄФА. Щороку в Європі близько 5000 спортивних полів обладнуються штучною травою. Зокрема, у Німеччині муніципалітети, футбольні клуби та Бундесліга відмічають зростання кількості встановлених полів зі штучною травою.
За словами Андрія Окунського, директора компанії «ФФУ Продакшн», першого в Україні заводу з виготовлення штучної трави, потенційна місткість українського ринку складає понад 500 000 кв.м., або більше 7,5 мільйонів євро.
«Ми маємо величезні перспективи росту, — переконує Андрій Окунський. – У всьому світі кількість полів зі штучною травою щороку збільшується. Це чиста логіка: штучну траву не потрібно стригти, підживлювати, забезпечувати сонячним світлом. У довгостроковій перспективі штучні газони – набагато економніші, порівняно з натуральними».
У світових масштабах особливо важливим є те, що штучне покриття дозволяє зберігати водні ресурси. Наприклад, у США на поле з натуральним газоном розміром у 70 квадратних метрів щороку витрачається близько 170 000 літрів води. В українських реаліях до 40 000 літрів води йде лише на один полив професійного футбольного поля. Для посушливих регіонів штучне покриття є особливо вигідним, якщо не єдиним, варіантом для спортивної інфраструктури.
За словами експерта, вітчизняний ринок штучної трави буде зростати не тільки за рахунок спортивних полів, а ще й за рахунок штучного трав’яного покриття для дозвілля та озеленення. Саме цей сегмент, хоч і не є на даний момент найбільшим, демонструє у світі високі темпи росту.
«Наш завод зможе забезпечити як потреби України, так і потреби інших країн, — відмічає директор «ФФУ Продакшн», — У нас є можливість виготовляти штучну траву третього покоління, а це найсучасніше рішення, на яке є попит в усьому світі».
У звіті TechNavio ринком, що найшвидше зростає, названо Азійсько-Тихоокеанський регіон. У «ФФУ Продакшн» не виключають можливостей у майбутньому працювати і на експорт, як в Європу, так і в Азію.
Довідка про компанію
• ТОВ «ФФУ Продакшн» — перший вітчизняний завод з виробництва високотехнологічного штучного покриття для мультиспортивних майданчиків та професійних футбольних полів світового рівня.
• Компанія заснована Федерацією футболу України (ФФУ) у 2016 році. Основна мета підприємства – сприяти розвитку та модернізації футбольної інфраструктури в Україні.
• Виробництво базується на технологіях німецької компанії Polytan, яка з 1969 року є одним з світових лідерів у виготовленні штучних спортивних покриттів та рекомендована FIFA, FIH, IRB. Всі матеріали та компоненти, необхідні для виробництва, є екологічно чистими та відповідають сучасним світовим стандартам.
• Основним продуктом компанії є система штучного покриття III-го покоління LigaGrass Pro CoolPlus.
• Покриття «ФФУ Продакшн» є оптимальним варіантом для професійних спортивних клубів, навчальних закладів, баз відпочинку, а також підходить для створення ландшафтних зон навколо громадських та соціальних об\’єктів.